Świeży

podstawowe informacje
paaayyolami
Posty: 22
Rejestracja: ndz 03.kwie.2022 - 21:07
Moja broń: brak

Świeży

Post autor: paaayyolami »

Witam. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o bron jakąkolwiek. Jako,że nie posiadam uprawnień ma bron współczesna, przymierzam się do zakupu czarnoprochowca. Do czego ma złożyć owy czarnoprochowiec, więc ma to być nowe hobby oraz do obrony własnej. Wiem, opinie są podzielone. Jedni piszą,że lepiej mieć patyk z gownem, inni że to dobre rozwiązanie. Mialem jakis czas temu sytuację,gdzie pomimo użytego gazu pieprzowego, to ledwo udało mi się uciec. Tak więc proszę tego nie negować, tylko prosiłbym o pomoc. Tak więc moje pytania :
1. Chciałem zakupić remingtona 8", ale gdzis przeczytałem,że noszenie takiego kawałka żelastwa przy sobie jest uciążliwe i,że lepiej dla mnie byłoby kupić remingtona 5.5 kaliber 44. Jest to słuszna decyzją? I jest różnica między uberti a pietta czy tutaj obojętnie?
2. Wersja inox. Gdzieś przeczytałem,że ten inox,.to tak na prawdę tylko dla wyglądu i że nie ma sensu tracić pieniążków na to, prawda?
3. Nie rozumiem dlaczego ludzie martwią się,że kapiszony spadna po wystrzale, jak to w ogóle rozumiec? Na jeden bebenek mamy 6 kapiszonow i przy wystrzale jednego mogą spaść wszystkie? O to chodzi? Tutaj taki cytat jednego z komentarzy : "Na kominkach Remika od Pietty faktycznie najlepiej siedza remingtony no 10. Natomiast SB spadaja po wystrzalach ,gdy sa zakladane kapiszownikiem , trzeba je dociskac po zalozeniu, wtedy siedza mocniej" Po wystrzeleniu kapiszon spada, no ale co z tego, skoro jest on jednorazowego uzytku. Moze mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z tym,ze on spada po wystrzale? Prawidłowe zachowanie kapiszona, to takie gdzie po oddaniu strzalu zostaję on na miejscu kominka tak?
4. Jak już pisałem wyżej,ma to również służyć do obrony własnej, to lepiej używać kul czy pocisków?
5. Jak wyżej, jak to ma służyć do obrony własnej, to z prochow najlepiej brać Szwajcara 1?