Opinia o skałkowcu

Pytania i prośby o opiniowanie sprzedawanych broni czarnoprochowych na aukcjach i ogłoszeniach internetowych.
Awatar użytkownika
JasnyPomysł
Posty: 7
Rejestracja: wt 15.lut.2022 - 19:28
Moja broń: brak

Opinia o skałkowcu

Post autor: JasnyPomysł »

Dobry,
Jestem w miarę nowy w temacie broni czarno prochowej i chciałbym zasięgnąć opinii ludzi bardziej obeznanym w temacie; czyli was.
Czy ten pistolet jest warty uwagi?
Skałkowiec to dobry pomysł dla początkującego czy lepiej poszukać pistoletu na kapiszony? (Le page, Kentucky, Patriot itd.)

Dziękuję :piwo:
Irek M
Stary bywalec
Posty: 1062
Rejestracja: pt 07.wrz.2018 - 02:17
Moja broń: za dużo sztuk

Re: Opinia o skałkowcu

Post autor: Irek M »

To ma być pierwszy pistolet? Mnie podobają się skałkowe bardziej niż kapiszonowe. Niestety w niesprzyjających warunkach atmosferycznych skałkowy może nie krzesać iskier, a kapiszonowy zawsze odpali. Chyba, że to ma być pomysł na obejście drogich kapiszonów :-) Wybierz jednak kapiszonowy, bardzo ułatwi Ci życie na starcie.
Awatar użytkownika
JasnyPomysł
Posty: 7
Rejestracja: wt 15.lut.2022 - 19:28
Moja broń: brak

Re: Opinia o skałkowcu

Post autor: JasnyPomysł »

Tak, w końcu gdzieś trzeba zacząć!
W jakimś stopniu myślałem że wyjdzie to taniej na dłuższą metę, ale słyszałem też o tym że po 15-20 strzałach skałki się nie nadają i trzeba wymieniać, dobrze dopasować, ostrzyć itp.
Wycior
VIP
Posty: 2071
Rejestracja: pt 14.kwie.2017 - 14:45
Lokalizacja: Okolice Katowic
Moja broń: CP i ostry jęzor

Re: Opinia o skałkowcu

Post autor: Wycior »