Rolling Block Odprzodowy Uszczelnienie Korka w Lufie

Broń długa taka jak karabiny i strzelby.
ODPOWIEDZ
gikxer
Posty: 3
Rejestracja: wt 28.gru.2021 - 15:48
Moja broń: brak

Rolling Block Odprzodowy Uszczelnienie Korka w Lufie

Post autor: gikxer »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem tu świeży jak również jestem świeży jeżeli chodzi o broń czarnoprochową. Zakupiłem sobie niedawno Rolling Block .50, ten kontrowersyjny.. i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. :) Tylko mam mały dylemat z karabinem. Podczas czyszczenia zauważyłem, że na tulejce, która jest wkręcana w lufę pojawiły się zadry, tak jak widać na fotkach poniżej. Na początku myślałem, że może coś tam wpadło, jakiś brud i porysował ale po obadaniu lufy okazało się, że nie jest tam idealnie równo tylko jakieś zadziory. I jak widać na zdjęciach, zadrapania są co 90 stopni. I moje pytanie czy to tak ma być? Nie znam się ale powiedziałbym, że powinno być równo żeby dobrze uszczelnić. W tym miejscu lufa ma też przewężenie i np. podczas czyszczenia wycior nie przejdzie na wylot gdy korek jest odkręcony. Nie wiem czy to tak ma być? Jak jest w waszych RB?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt 28.gru.2021 - 19:55 przez gikxer, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nduro
Bywalec
Posty: 135
Rejestracja: śr 07.mar.2018 - 20:51
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Moja broń: .45.54.58

Re: Rolling Block Odprzodowy Uszczelnienie Korka w Lufir

Post autor: Nduro »

Nie miałem RB, ale wygląda ten element że jest za długi, tak na mój chłopski rozum. Trzeba prześledzić schemat broni
MisterTwister
Posty: 63
Rejestracja: ndz 28.mar.2021 - 19:29
Lokalizacja: Zabrze
Moja broń: Smith .50

Re: Rolling Block Odprzodowy Uszczelnienie Korka w Lufie

Post autor: MisterTwister »