Saguaro Arms

Pytania i prośby o opiniowanie sprzedawanych broni czarnoprochowych na aukcjach i ogłoszeniach internetowych.
ODPOWIEDZ
Norbi169
Posty: 80
Rejestracja: czw 14.wrz.2017 - 10:37
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Moja broń:

Re: Saguaro Arms

Post autor: Norbi169 »

Wiadomo to jest firma/ sklep każdy chce zarobic i po prostu trzeba być czujnym nie podoba się sprzęt nie ważne za ile by kosztował, mamy ochotę to zwracamy i liczymy że może teraz przyjdzie lepszy, ja tego cattlemana nie odesłałem końcem końców tylko dlatego że nie chciałem się denerwowac i ta sztuka poszła na testowanie wszystkiego co można do niego wsadzić i dla rąk nowicjuszy co chcą postrzelać i się pobawić czyimś sprzętem nie szanując go tak jak ja mający inne bronie Cp o które walczyłem jak lew żeby były „idealne” moim potrzebom które mogę oglądać i napawać się ich „ideałom” 😅
Norbi169
Posty: 80
Rejestracja: czw 14.wrz.2017 - 10:37
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Moja broń:

Re: Saguaro Arms

Post autor: Norbi169 »

Najważniejsze aby odpisywali na emaile i był ten kontakt bo jednak jak sklep olewa klienta to drugi raz się nie wróci tak jak ja, jest wiele innych sklepów, mam jeden i naprawdę z Panami jestem pod stałym kontaktem i rzetelni ludzie, wiec saguaro nie polecam, pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jaroslaw78
Bywalec
Posty: 394
Rejestracja: ndz 10.paź.2021 - 14:13
Lokalizacja: Opole
Moja broń: Remington Pietta 1858 .44 , Jakieś Colty .44

Re: Saguaro Arms

Post autor: Jaroslaw78 »

Nie będę tłumaczył tłumaczenia Pana Michała z Saguaro. Jak stwierdził "tam pracują tylko ludzie, pomyłki się zdarzają, mają dużo na głowie, więc pomyłki się zdarzają"...ale sam zadzwonił do mnie po wpisie na forum i się dogadaliśmy. Więc szacun w jego stronę, widać dba o klienta. Po rozmowie , bardzo rzeczowej i miłej, dotrzymał słowa i dostałem karabinek rewolwerowy taki, jakiego oczekiwałem. Więc może nie jest winien szef,tylko brak kompetencji pracowników. Suma sumarum, lepiej dzwonić do Pana Michała, żeby uniknąć rozczarowania. Moje dwie sprawy reklamacyjne rozpatrzył priorytetowo.
Awatar użytkownika
zbiho
Stary bywalec
Posty: 1132
Rejestracja: pt 04.sie.2017 - 08:23
Lokalizacja: Bochnia
Moja broń: .31"

Re: Saguaro Arms

Post autor: zbiho »

Dobry Car i źli Bojarzy.
Awatar użytkownika
Jaroslaw78
Bywalec
Posty: 394
Rejestracja: ndz 10.paź.2021 - 14:13
Lokalizacja: Opole
Moja broń: Remington Pietta 1858 .44 , Jakieś Colty .44

Re: Saguaro Arms

Post autor: Jaroslaw78 »

Zbyszku, wiesz dokładnie jak to działa.
A swoją drogą... obejrzałeś już rewolwery?
Awatar użytkownika
Sztywny
Posty: 12
Rejestracja: pt 21.sty.2022 - 00:53
Moja broń: Remington 1858 8" .44 HEGE-Uberti

Re: Saguaro Arms

Post autor: Sztywny »

A u mnie dalej cisza. Brak informacji czy dostanę nową sztukę wolną od wad, ani zwrotu pieniędzy.. A na stronie po moim zwrocie "produkt niedostępny" :-?
Wycior
VIP
Posty: 2071
Rejestracja: pt 14.kwie.2017 - 14:45
Lokalizacja: Okolice Katowic
Moja broń: CP i ostry jęzor

Re: Saguaro Arms

Post autor: Wycior »

Jaroslaw78 pisze: ndz 06.lut.2022 - 22:22 Więc może nie jest winien szef,tylko brak kompetencji pracowników.
Może, tym niemniej brak kompetencji pracowników jest problemem i odpowiedzialnością ich szefa. Tak to w każdym razie wygląda w prawdziwym biznesie. W tym kraju tak się przyzwyczailiśmy do wszechobecnego dziadostwa że jesteśmy zadowoleni gdy tylko znajdziemy dla niego jakeś usprawiedliwienie.
Awatar użytkownika
Jaroslaw78
Bywalec
Posty: 394
Rejestracja: ndz 10.paź.2021 - 14:13
Lokalizacja: Opole
Moja broń: Remington Pietta 1858 .44 , Jakieś Colty .44

Re: Saguaro Arms

Post autor: Jaroslaw78 »

Zgadzam się z Tobą Drogi kolego @Wycior. Nie mniej jednak, gdy ja byłbym szefem takiej firmy i miałbym tyle reklamacji co w/w sklep i musiał czasami osobiście zajmować się tym,to zweryfikował bym swoich pracowników...i dostali by reprymendę,pozbawieni byli by premii przez jakiś czas, albo poprostu musieli by poszukać innej pracy. Bo wątpię, że dostawy i wysyłki sprawdza sam szef. Zamawiają , przyjeżdża towar i wysyłają losowo. Bo gdyby było tak jak się reklamują,że każdą sztukę broni sprawdzają przed wysyłką...nie było by reklamacji. Złom odrazu by wyłapali pracownicy. Ale albo im się nie chce, albo mają to w doopie. Bo przecież kasa musi się zgadzać. Jeden klient odpuści,inny będzie walczył o to ,za co zapłacił. Ja należę do tego drugiego typu klienta.
Nawet tu na forum można kupić "złomka" . Myślałem,że tylko to zdarzało na Olx,czy Allegro... niestety. Zakupiłem tu dwa rewolwery, które miały być "piękne i w 100% sprawne". Niestety po wysłaniu do znajomego z forum, okazało się ,że trzeba trochę przy nich zrobić żeby nie było luzów. Tak więc są tu też nieuczciwi handlarze , którzy mydlą oczy,nie odpowiadają na maile tematycznie. Ja na miejscu Moda bym to ukrócił i zweryfikował takich. Ale to tylko moje skromne zdanie. Jak nie dogadam się z tym handlarzem,to chętnie opiszę sytuację jaka mnie spotkała.
Wycior
VIP
Posty: 2071
Rejestracja: pt 14.kwie.2017 - 14:45
Lokalizacja: Okolice Katowic
Moja broń: CP i ostry jęzor

Re: Saguaro Arms

Post autor: Wycior »

Kluczowe pytane brzmi: jaki jest procent reklamacji? Jeżeli niewielki to może być opłacalna następująca stratega: wysyłać równo jak leci, bez żądnej kontroli, jak najszybciej i jak najmniejszym wysiłkiem a jak już raz na jakiś czas trafi się reklamacja to wziąć ją na klatę. W takim kraju jak nasz, z przeciętnie mało świadomym i asertywnym klientem, i w takiej branży jak nasza - hobbystycznej, gdzie większość nabywców jest bez pojęcia, to z punktu widzenia rachunku ekonomicznego może być metoda optymalna. Dokładnie tak działa bardzo wiele firm np. na Alergo.
Awatar użytkownika
Jaroslaw78
Bywalec
Posty: 394
Rejestracja: ndz 10.paź.2021 - 14:13
Lokalizacja: Opole
Moja broń: Remington Pietta 1858 .44 , Jakieś Colty .44

Re: Saguaro Arms

Post autor: Jaroslaw78 »

Chyba jednak spory to jest procent, wnioskując po wpisach na forum. Ale jak wielki,to można się tylko domyślać,bo myślę że wiele osób kupuje CP nie będąc na tym,lub podobnym forum. Ale podoba mi się to, że szef wziął na klatę reklamację (przynajmniej moją) i wysyła towar wolny od wad. Ale to nie jedyny sklep i nie jedyna reklamacja. W zeszłym roku kupiłem w innym sklepie (EL-COLT) i po otworzeniu przesyłki odrazu zapakowałem z powrotem. Colt z firmy Pietta. Masakra...ale po jakimś czasie była promocja na bęben do R1858 Ubrerti i przyszedł cacy 😁
Awatar użytkownika
Sztywny
Posty: 12
Rejestracja: pt 21.sty.2022 - 00:53
Moja broń: Remington 1858 8" .44 HEGE-Uberti

Re: Saguaro Arms

Post autor: Sztywny »

Po wielkich mękach, mailach, wiadomości PW na forum, czekaniu tydzień od odebrania przez sklep przesyłki zwrotnej, dostałem maila że zaakceptowano mój zwrot pieniędzy ( oczywiście kwota lżejsza o te wspomniane wcześniej 9zł nie z mojej winy ). Remington 1858 Uberti .44, 8" ponownie zniknął z ich oferty. Jednak nie otrzymam nowej sprawdzonej sztuki bez wad. Szkoda czasu na maile, 2 tygodnie pieniądze nie pracowały. Szkoda nerwów. Na pytania w mailu też nie odpowiedzieli do teraz. Summa summarum pomogła dopiero PW na konto właściciela sklepu, tutaj na forum. Zobaczymy ile jeszcze poczekam na pieniądze na koncie..

EDIT: Pieniądze już doszły. Jak widać trzeba walić prosto do szefa żeby cokolwiek załatwić.
Awatar użytkownika
Jaroslaw78
Bywalec
Posty: 394
Rejestracja: ndz 10.paź.2021 - 14:13
Lokalizacja: Opole
Moja broń: Remington Pietta 1858 .44 , Jakieś Colty .44

Re: Saguaro Arms

Post autor: Jaroslaw78 »

Ale to przecież od początku pisałem,że trzeba odrazu rozmawiać z Panem Michałem...🤦
Czarnowidz
Stary bywalec
Posty: 808
Rejestracja: pt 18.lis.2011 - 21:37
Lokalizacja: 3Miasto
Moja broń: Remington NMA1858 uberti TI, Kentucky flintlock

Re: Saguaro Arms

Post autor: Czarnowidz »

W nocy z środy na czwartek kupowałem u nich parę drobiazgów. Dostałem informację że wysyłka w piątek. Myślę, w czwartek z rana dostaną informację o zakupie, zrobią kompletację oraz pakowanie i w piątek z rana wyślą. U mnie będzie poniedziałek - wtorek, no najpóźniej w środę. Ma to ręce i nogi. :ok:

No a tym czasem trzy godziny temu dostałem SMSa że paczka czeka na mnie w domu. Pytam się kto nadał i dowiaduję się że Saguaro-Arms. :D

No chyba że to firma kurierska tak szybko dostarcza teraz paczki. ;)
Spurek11
Posty: 3
Rejestracja: czw 29.gru.2022 - 11:08
Moja broń: EN.CAV 21"

Re: Saguaro Arms

Post autor: Spurek11 »

Ja się zastanawiam czy dobrze zrobiłem korzystajac z tego sklepu I zakupu mojej broni . Patrząc po odpowiedziach pana MikeSagaro powiem wam szczerze że zaczynam się obawiać trgo pierwszego strzału :( .I świadomie zastanawaim się nad zwrotem .
Awatar użytkownika
Chłopiec z Chyloni
Stary bywalec
Posty: 557
Rejestracja: pt 27.mar.2020 - 16:10
Moja broń: Rogers & Spencer, Colt 1851, Enfield P53

Re: Saguaro Arms

Post autor: Chłopiec z Chyloni »

Spurek11 pisze: czw 29.gru.2022 - 11:34 Ja się zastanawiam czy dobrze zrobiłem korzystajac z tego sklepu I zakupu mojej broni . Patrząc po odpowiedziach pana MikeSagaro powiem wam szczerze że zaczynam się obawiać trgo pierwszego strzału :( .I świadomie zastanawaim się nad zwrotem .
To jest dlatego bo ludzie tylko coś piszą kiedy robią złe doswiadczenia. O dobrych milczą.
Nie wiem ile tysięcy Złotych już u Saguaro wydałem i nigdy nie miałem powodu do narzekania.
ODPOWIEDZ