kosz

stangret
Posty: 93
Rejestracja: sob 13.lut.2010 - 17:52
Lokalizacja: Londyn
Moja broń: Zdrowy rozsądek niepoprawny politycznie :)

Re: Zagadka Rusznika

Post autor: stangret »

Wycior pisze:
czw 12.mar.2020 - 09:57
Czyżby Kolega Rusznik uznał nas, ciemną masę, za niegodną jego wiedzy? A może doszedł do wniosku że nie warto nas - dyletantów - obdarzać taką wiedzą za friko? Szanujemy jego decyzję, tym niemniej podobne postępowanie w niektórych środowiskach byłoby uznane za 'no-go'.
Jak to kiedys powiedział "wiedza kosztuje". Twa teoria Wyciorze jest jak najbardziej słuszna ;)
Ale jak widać, wystarczy mieć sekretarkę... jamnika :-)

Derek
VIP
Posty: 888
Rejestracja: pt 13.maja.2016 - 22:03
Lokalizacja: www.celpal.org
Moja broń: brak

Re: Burnside Carbine - Zagadka Rusznika

Post autor: Derek »

@stangret jak zawsze nie masz nic do powiedzenia oprócz jątrzenia. Jeszcze jeden wpis nie na temat i Twe użalania wylatują.

stangret
Posty: 93
Rejestracja: sob 13.lut.2010 - 17:52
Lokalizacja: Londyn
Moja broń: Zdrowy rozsądek niepoprawny politycznie :)

Re: Burnside Carbine - Zagadka Rusznika

Post autor: stangret »

Marek pisze:
śr 25.mar.2020 - 10:16
Wojtek, jesteś Kaczyńskim wśród CP :lol:
Ha ha
A mod Derek Kidawą i Budką w jednym :brawo:

Derek
VIP
Posty: 888
Rejestracja: pt 13.maja.2016 - 22:03
Lokalizacja: www.celpal.org
Moja broń: brak

kosz

Post autor: Derek »

kosz

Awatar użytkownika
RedGuy
Stary bywalec
Posty: 605
Rejestracja: pn 14.sie.2017 - 21:40
Lokalizacja: Kamieńsk
Moja broń:

Re: Ołów na wirusa .

Post autor: RedGuy »

Tą taśmą owinięte normalnie jak paczki kokainy :-D

Awatar użytkownika
Chłopiec z Chyloni
Bywalec
Posty: 128
Rejestracja: pt 27.mar.2020 - 16:10
Moja broń: Uberti, Remington New Army .44 / 8"

Re: Ołów na wirusa .

Post autor: Chłopiec z Chyloni »

Listonosz bedzie wam paczki deptal i moze jeszcze psa otruje.

Awatar użytkownika
RedGuy
Stary bywalec
Posty: 605
Rejestracja: pn 14.sie.2017 - 21:40
Lokalizacja: Kamieńsk
Moja broń:

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: RedGuy »

O qrczaki, myślałem że to jest forum ;(

Krisuu
Posty: 2
Rejestracja: pn 23.mar.2020 - 16:09
Moja broń: brak

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: Krisuu »

Forum to jest ale nie wątek na dyskusję tylko giełda kupię/sprzedam . Wiem ciężko czytać ze zrozumieniem .
Nie masz , nie wiesz kto ma , nie pisz proszę .

Awatar użytkownika
zbiho
Bywalec
Posty: 376
Rejestracja: pt 04.sie.2017 - 08:23
Lokalizacja: Bochnia
Moja broń: .31"

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: zbiho »

Właśnie sam to popełniłem, przepraszam :ops:

Wycior
VIP
Posty: 1383
Rejestracja: pt 14.kwie.2017 - 14:45
Lokalizacja: Okolice Katowic
Moja broń: CP i ostry jęzor

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: Wycior »

Krisuu pisze:
ndz 19.kwie.2020 - 18:09
Wiem ciężko czytać ze zrozumieniem .
Co zrozumiałem czytając? Jesteś nowy ale nie umiesz się przyzwoicie przedstawić ani przywitać. Nic na forum nie wzniosłeś, jesteś tu aby pohandlować. Nie pomyliłeś forum z olx? Będąc nuworyszem zachowujesz się arogancko. Potrafisz tylko puścić chamską odzywkę o czytaniu ze zrozumieniem. Powsadzaj sobie może z powrotem słomę do butów.

Krisuu
Posty: 2
Rejestracja: pn 23.mar.2020 - 16:09
Moja broń: brak

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: Krisuu »

Oo następny "oceniacz ". Chyba troszkę nie na temat .
Wiem że się nudzisz i siedzenie w domu źle wpływa na twoje samopoczucie ale jeżeli nie masz nic na ten temat do napisania to proszę nie pisz .
To miało być ogłoszenie a nie pole dla hejta takich jak ty.
Poprzednie ogłoszenia dzięki takim jak ty musiałem prosić admina o usunięcie.
Pamiętaj nie uwłaczaj bo to nie uprzejme .
Pozdrawiam ziomek od słomy 😉

Awatar użytkownika
RedGuy
Stary bywalec
Posty: 605
Rejestracja: pn 14.sie.2017 - 21:40
Lokalizacja: Kamieńsk
Moja broń:

Re: 1860 Colt Army Sheriff

Post autor: RedGuy »

No to teraz na temat: nie sprzedam :-) Mam ale nie sprzedam :-P

Awatar użytkownika
Roland
Posty: 64
Rejestracja: wt 20.mar.2018 - 22:44
Moja broń: brak

Re: Parker Hale Enfield 1853

Post autor: Roland »

Pieklo wlasnie zamarzlo. 6000zl za P53. Ja za swojego dalem w tamtym roku 4000 i tydzien nie spalem bo mnie meczylo ze przeplacilem... Ogarnijcie sie z tymi cenami

Awatar użytkownika
Zurek
Bywalec
Posty: 143
Rejestracja: śr 28.mar.2018 - 23:21
Moja broń: Remington 1858 .44, Zouave 1863 .58

Re: Parker Hale Enfield 1853

Post autor: Zurek »

W każdym temacie będziesz pisał że za drogo? P53 innemu P53 nie równy. U mnie też pisałeś że drogo, a jednak poszedł i cieszy kolejnego właściciela.

Awatar użytkownika
Roland
Posty: 64
Rejestracja: wt 20.mar.2018 - 22:44
Moja broń: brak

Re: Parker Hale Enfield 1853

Post autor: Roland »

tak, bede. mam do tego prawo. niech ludzie wiedza ile przeplacaja i jak powinny wygladac ceny. to ze rewolwery w inoxie poszly w 4k nie znaczy ze wszystko ma miec teraz ceny z kosmosu. jak ktos kupil twojego to w sumie zal mi go nie jest. mogl miec nowke i do tego taniej.jak wybral tak ma. mam nadzieje ze nikt nie pojdzie za te 6000 i karabin pokryje gesta warstwa kurzu. jak za P53 6000 to za ile za chwile beda sharpsy? za 15 000 ?

ODPOWIEDZ