Metalowe gilzy do rewolwerów

podstawowe informacje
ODPOWIEDZ
manewo
Posty: 3
Rejestracja: pt 26.kwie.2019 - 12:30
Moja broń: brak

Metalowe gilzy do rewolwerów

Post autor: manewo »

Cześć,

jestem zielony, stąd więc pytanie:

1. do karabinów typu Sharps możliwe są mosiężne gilzy
2. w przypadku rewolwerów widziałem sposoby na papierowe gilzy.
3. czy sposób ładowania z użyciem mosiężnych łusek/gilz istnieje/ jest możliwy w przypadku rewolwerów?

pzdr!
.44
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: ndz 06.maja.2012 - 13:01
Lokalizacja: Piła
Moja broń:

Re: Metalowe gilzy do rewolwerów

Post autor: .44 »

nie ma takiej możliwości
manewo
Posty: 3
Rejestracja: pt 26.kwie.2019 - 12:30
Moja broń: brak

Re: Metalowe gilzy do rewolwerów

Post autor: manewo »

.44 pisze: pt 26.kwie.2019 - 12:55 nie ma takiej możliwości
dlaczego? Technicznie rewolwer nie jest do tego przystosowany? Nie ma gilzów tego rozmiaru?
Awatar użytkownika
RedGuy
Stary bywalec
Posty: 655
Rejestracja: pn 14.sie.2017 - 21:40
Lokalizacja: Kamieńsk
Moja broń:

Re: Metalowe gilzy do rewolwerów

Post autor: RedGuy »

Tak, technicznie rewolwery CP nie są do tego przystosowane. Przystosowanie byłoby możliwe rozwiercając dna komór bębna na szerokość gilz + kilka przeróbek, tyle że wtedy rewolwer rozdzielnego ładowania stałby się na nabój scalony bo na czym mocować kapiszon? Poza tym ustawa stawia wymagania odnośnie zasady działania i wyglądu replik. Pomijam fakt że tego typu "usprawnienia" mogą wpędzić w nieliche problemy i nie mówię o uszkodzeniu rewolweru.
To co widziałeś to patrony z bibuły papierosowej.
Ostatnio zmieniony pt 26.kwie.2019 - 13:54 przez RedGuy, łącznie zmieniany 1 raz.
manewo
Posty: 3
Rejestracja: pt 26.kwie.2019 - 12:30
Moja broń: brak

Re: Metalowe gilzy do rewolwerów

Post autor: manewo »