Kilka pytań świeżaka

podstawowe informacje
K9G
Posty: 9
Rejestracja: pt 15.kwie.2016 - 13:49
Moja broń:

Kilka pytań świeżaka

Post autor: K9G »

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Od jakiegoś czasu zacząłem się interesować bronią i stwierdziłem, że z powodu potrzeby posiadania pozwolenia na broń na pewno nie odpuszczę tematu. Trochę poczytałem i wiem, że cp to jest to. Strzelanie, rozkręcanie i konserwowanie sprzętu to na pewno fajna zajawka. W związku z tym mam kilka pytań, bo na dzień dzisiejszy jestem jeszcze zielony. Mam 31 lat, za niedługo się przeprowadzam i będę miał do strzelnicy Pasternik w Krakowie niecały kilometr, mam 2 sklepy z bronią w mieście, więc nic tylko czas przejść z planów do czynów. Trochę poczytałem i wiem, że chcę mieć rewolwer .44. Firmy są 2. Remington lub Rogers&Spencer.

1. Jak by mi ktoś mógł pokrótce opisać jakie są różnice między tymi rewolwerami, bo opisów żadnych nie mają a ceny są od 1,5k do 2,2k.

a - Remington 1858 New Army Target kal. 44
http://atenagun.pl/bron-czarno-prochowa ... et-kal-44/

b - Remington 1873 Single Action Ottone Nickel kal. 44
http://atenagun.pl/bron-czarno-prochowa ... -kal-44-2/

c - Rewolwer Remington 1858 New Model Army kal. 44
http://atenagun.pl/bron-czarno-prochowa ... my-kal-44/

d - Remington 1858 New Army Inox kal. 44
http://atenagun.pl/bron-czarno-prochowa ... ox-kal-44/

e - no i ten Rogers&Spencer .44
http://archiwum.allegro.pl/oferta/rewol ... 49289.html

Jakie poszczególne modele mają zalety i wady? Któreś od razu możecie odrzucić z powodu jakiś wad fabrycznych?

2. Rozumiem, żeby ponownie załadować kule po wystrzeleniu to trzeba ściągnąć bęben? Są jakieś inne opcje?
3. Czy kupując nowy rewolwer też trzeba uważać, aby był dobrze spasowany i nie miał nadmiernych luzów, itp? Jestem laikiem, więc to może być problem.
boligonit
Posty: 9
Rejestracja: wt 15.mar.2016 - 11:54
Moja broń:

Re: Kilka pytań świeżaka

Post autor: boligonit »