Karabin do 2500 zł

Broń długa taka jak karabiny i strzelby.
guzior97
Posty: 12
Rejestracja: czw 14.wrz.2017 - 18:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Moja broń:

Karabin do 2500 zł

Post autor: guzior97 »

Witam. Jako, że karabinu nigdy nie posiadałem a parę razy miałem okazję postrzelać na 50 i 100m chciałbym sobie takowy sprawić. Mój budżet wynosi 2500 zł do dyspozycji mam strzelnice z osiami na 50 oraz 100 m z których chętnie będę korzystał. Nie znam się na nazewnictwach karabinów dlatego chciałbym poradzić się was bardziej doświadczonych strzelców. Najlepiej Jakby karabin który chcę kupić miał szybki gwint tak abym mógł strzelać pociskami. Zauważyłem, że na pociskach osiąga się lepsze wyniki niż na kuli. Strzelałem z Hawkena Challengera .45 z gwintem 1"20" i skupienie było piękne. Głównie na niego jestem nastawiony ale myślę jeszcze o Hawkenie 120B mam okazję kupić takowego za dobre pieniądze razem z diopterem jednak tak jest gwint 1"48" bodajże więc co najwyżej mogę do niego zapakować colicala albo maxibala. Jednak ostrzelam go jeszcze w piątek i jak będzie miał ładne skupienie chociaż na 50m to możliwe, że przekona mnie do siebie 8) Jednak czekam na wasze opinie i porady panowie :)
Z góry dziękuje i Pozdrawiam :piwo:
Awatar użytkownika
Szaddam
Bywalec
Posty: 465
Rejestracja: ndz 24.kwie.2016 - 17:06
Lokalizacja: Będzin
Moja broń: .44, .45, .55

Re: Karabin do 2500 zł

Post autor: Szaddam »

Masz świadomość, że pocisk (z reguły) jest znacznie cięższy, to i wymaga więcej prochu, jak i cena jednostkowa jest sporo wyższa niż kuli?

Gwint 1:48 wiele z szybkością nie ma wspólnego. Mam Great Plaina z ym gwintem i lepsze mam wyniki strzelając kulą na flejtuchu.
Conicale - tragedia, maxiballe 200 grainowe - trochę lepiej, z maxibali jeszcze nie strzelałem.

To i będziesz miał kłopot - za 2,5 k nie znajdziesz ani nowego, ani używanego ciekawego karabinku (Ardesa rewelacją nie jest). Tucz świnkę dalej, jak dojdziesz do 5 k to znajdziesz czego szukasz.
Wycior
VIP