Który wybrać?

Broń długa taka jak karabiny i strzelby.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ZygZag
Posty: 5
Rejestracja: czw 01.wrz.2016 - 21:57
Lokalizacja: Warszawa/Jabłonna
Moja broń:

Który wybrać?

Post autor: ZygZag »

Cześć,

W zakresie broni długiej jestem "zielony". Chcę coś kupić na początek. Cel: nauka strzelania z broni długiej, zabawa naważkami, możliwość strzelania tak kulami jak i pociskami maxiball. Dostępna strzelnica: 50m (ZKS).

Znalazłem na Saguaro dwa Hawken'y:
1 Investarm 0.45 (czyli miałbym te same kule co do Remika)
http://saguaro-arms.com/product-pol-460 ... al-45.html
2 Pedersoli 0.50
http://saguaro-arms.com/product-pol-164 ... rsoli.html

Ceny są takie same, promocja kończy się dzisiaj a ja, po wczorajszym udostępnieniu do strzelania przez kolegów Express'a 0.72 ( :brawo: )
i Alamo ( :-D ) muszę dokonać dzisiaj wyboru.

Może jakieś sugestie?
Awatar użytkownika
adriano
Bywalec
Posty: 110
Rejestracja: ndz 27.wrz.2015 - 22:09
Lokalizacja: Warszawa
Moja broń:

Re: Który wybrać?

Post autor: adriano »

Po pierwsze do rewolweru i do karabinu nie będą te same kule.Z tych dwóch ja wziąłbym hawkena pedersoli w kalibrze .50 masz jeszcze frontiera .50. Będzie trochę bardziej upierdliwy w czyszczeniu i trochę droższy ale wziąłbym właśnie jego. Jak nie chcesz tak długiej broni to masz jeszcze scouta pedersoli .50
slaw29
Stary bywalec
Posty: 1107
Rejestracja: wt 29.lis.2016 - 21:45
Moja broń: brak

Re: Który wybrać?

Post autor: slaw29 »

W zakresie broni długiej jestem "zielony". Chcę coś kupić na początek.
Za 2 tysiące to kupisz coś w kalibrze 45 z diopterem i muszką tunelową z dobrych lat produkcji - jak będziesz mieć trochę cierpliwości .
Raczej brałbym kaliber 45 na 50 m . Łatwiej o tańsze kule , mniejsze naważki prochu przyjemniejsze strzelanie :-D
Awatar użytkownika
adriano
Bywalec
Posty: 110
Rejestracja: ndz 27.wrz.2015 - 22:09
Lokalizacja: Warszawa
Moja broń:

Re: Który wybrać?

Post autor: adriano »