colt navy 36 euroarms

Generalnie broń krótka taka jak rewolwery oraz pistolety.
ODPOWIEDZ
mad
Posty: 3
Rejestracja: pt 24.kwie.2020 - 18:20
Lokalizacja: Wlkp Leszno
Moja broń: brak

colt navy 36 euroarms

Post autor: mad »

Witam mam kilka pytań odnośnie broni pomoże ktoś
Awatar użytkownika
zbiho
Stary bywalec
Posty: 1132
Rejestracja: pt 04.sie.2017 - 08:23
Lokalizacja: Bochnia
Moja broń: .31"

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: zbiho »

To pytaj, a nie się pytasz czy się zapytać.
mad
Posty: 3
Rejestracja: pt 24.kwie.2020 - 18:20
Lokalizacja: Wlkp Leszno
Moja broń: brak

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: mad »

dostałem bron w prezencie lata 70 strzelany w latach 90 potem znów wisiał na ścianie nie mogę namierzyć danych technicznych broni jaka kula itp. zaznaczam że jestem zielony jeśli chodzi o broń czarnoprochową chciałem na 4 urodziny sobie sprawić ale obecne ceny są kosmiczne a tu prezent wpadł dlatego szukam pomocy
Awatar użytkownika
zbiho
Stary bywalec
Posty: 1132
Rejestracja: pt 04.sie.2017 - 08:23
Lokalizacja: Bochnia
Moja broń: .31"

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: zbiho »

Ile to Ty koleżko masz tych latek?
Kula podstawowa do 36tki to .375", czasem trzeba .379", pociski Conical .375".
Kapiszony 4mm Selier Belott albo RWS 1075, prochu 0,5 do max 1 gram, więcej nie wejdzie.
mad
Posty: 3
Rejestracja: pt 24.kwie.2020 - 18:20
Lokalizacja: Wlkp Leszno
Moja broń: brak

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: mad »

45 urodziny 5 uciekła
Awatar użytkownika
zbiho
Stary bywalec
Posty: 1132
Rejestracja: pt 04.sie.2017 - 08:23
Lokalizacja: Bochnia
Moja broń: .31"

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: zbiho »

To witaj na forum.
Slonik
Bywalec
Posty: 216
Rejestracja: sob 18.kwie.2020 - 21:31
Moja broń: Colt

Re: colt navy 36 euroarms

Post autor: Slonik »

zbiho pisze: pt 24.kwie.2020 - 21:03 prochu 0,5 do max 1 gram, więcej nie wejdzie.