Nowy - co kupić

Generalnie broń krótka taka jak rewolwery oraz pistolety.
RG_CP
Posty: 33
Rejestracja: sob 02.wrz.2017 - 20:43
Moja broń:

Nowy - co kupić

Post autor: RG_CP »

Witam,
jestem zupełnie zielony w praktyce, trochę poczytałem i pooglądałem, zastanawiam się nad zakupem rewolweru. Na rozruch wybrałem standardowy, często sugerowany rewolwer Uberti 1858 New Army .44 8" , najlepiej odpowiada mi czarny. Znalazłem przykładowe oferty, jedną w Kaliber:
http://www.kaliber.pl/rewolwery/116315- ... zarny.html
i drugi w Militaria,pl:
https://www.militaria.pl/uberti/rewolwe ... p39855.xml
Zastanawia mnie, skąd wynika dość istotna różnica w cenie.
W którym sklepie radzicie kupić?
Pozdrawiam
Robert
Awatar użytkownika
RedGuy
Stary bywalec
Posty: 655
Rejestracja: pn 14.sie.2017 - 21:40
Lokalizacja: Kamieńsk
Moja broń:

Re: Nowy - co kupić

Post autor: RedGuy »

Też jestem świerzak ale ja już nabyłem swoją sztukę. Mam pytanie: czy trzymałeś go w rękach czy tylko widoki z internetu? Bo jeśli tylko internet to naprawdę polecam podjechać do sklepu obejrzeć go w realu. Nie musi to być sklep w którym dokonasz zakupu, chodzi o to by wziąć do ręki ten i może jakiś inny. Upewnić się czy o ten model będzie ci pasował. Poza tym możesz pozadawać masę różnych pytań, zobaczyć jak sprawdza się rewolwer przed kupnem. Nie koniecznie sugeruj się firmą bo każdej zdarzają się niedoróbki i potem trzeba się bujać z reklamacją. Skąd jesteś, może ktoś z forum będzie miał blisko to by ci pomógł w "przeglądzie" przy zakupie. Ja mierzyłem w remingrona a skończyłem na colt army fluted. Po prostu lepiej mi leży w ręku, a nabyłem go przez przypadek. Kupiłem remingtona i okazał się być nieosiowy (niewiele ale jednak). Kupowałem sam zielony jak szczypiorek i potem jechałem odmienić. Zamiast remingtona przywiozłem colta. Pytasz o różnice w cenie więc ci przywalę jeszcze :-D :
http://saguaro-arms.com/product-pol-38- ... UNING.html.