Problem ze złożeniem remingtona

Generalnie broń krótka taka jak rewolwery oraz pistolety.
ODPOWIEDZ
Ernike
Posty: 12
Rejestracja: pn 15.maja.2017 - 09:10
Lokalizacja: Koszalin
Moja broń:

Problem ze złożeniem remingtona

Post autor: Ernike »

Witam,
Jak by nie patrzeć jestem początkujący odnośnie CP, dziś po strzelnicy tradycyjnie czyszczenie broni i wystąpił problem który postaram się zrozumiale opisać.
To był moja trzecie dokładne czyszczenie wcześniej nie miałem problemów.
Po włożeniu kurka i przykręceniu pazura chciałem włożyć sprężynę co jest w rękojeści ale nie moglem kurka wyciągać do góry (nic na sile nie robiłem od razu mówię) po pewnym czasie jak już się spociłem jak pies w chińskiej restauracji postanowiłem rozkręcić i poświeciłem latarka w korpus bo już nie wiedziałem co możne być nie tak, nie mam zdjęcia bo nie zrobiłem ale w środku zobaczyłem kawałek cienkiego metalu co nie pasował mi w tym miejscu po dotknięciu śrubokrętem metalowy kawałek odpadł. Następnie skręciłem bron bez najmniejszych problemów ( nie licząc ze ręce mi się trzęsły jak galareta).
Po odciągnięciu kurka bęben się obraca a na pierwszej pozycji kurka przy obracaniu bębna słychać klikanie tak jak wcześniej wiec zdaje mi się ze wszystko jest w porządku ale nie daje mi spokoju ta część co odpadła.
Na zdjęciach zaznaczyłem gdzie ten kawałek metalu odpadł.
Załączniki
kurek.jpg
dol.jpg
wcześniej nie zwróciłem uwagi czy był taki prześwit widoczny.
wcześniej nie zwróciłem uwagi czy był taki prześwit widoczny.
to jest ten kawałek metalu co odpadł
to jest ten kawałek metalu co odpadł
Awatar użytkownika
SP5L
Posty: 34
Rejestracja: śr 12.kwie.2017 - 15:17
Lokalizacja: Warszawa Pr.Poł.
Moja broń: Rewolwer New Army 1858 "Remington" INOX kal. 44 8

Re: Problem ze złożeniem remingtona

Post autor: SP5L »

Witam
Może coś zostało po producencie - ale jak wszystko działa poprawnie to jest OK, Gorzej jak by coś nie dało się złożyć.
Pozdrawiam.
Edek :ops:
Ernike
Posty: 12