Jaki model rewolwera kupić, by nie maiał zbyt długiej lufy, a służył również w zawodach strzeleckich ?

Generalnie broń krótka taka jak rewolwery oraz pistolety.
ODPOWIEDZ
piszad
Posty: 2
Rejestracja: czw 02.lut.2017 - 13:28
Moja broń:

Jaki model rewolwera kupić, by nie maiał zbyt długiej lufy, a służył również w zawodach strzeleckich ?

Post autor: piszad »

Szukałem na różnych forach, lecz bez skutku, dlatego umieszczam pytanie. Jakie dokładnie modele rewolwerów z zamkniętą ramą i z jakimi długościami luf są dopuszczane do zawodów strzeleckich ? Wiem, że najlepiej byłoby udać się osobiście i zobaczyć z bliska takie zawody na własne oczy, ale jestem początkującym, a odpowiedzi potrzebuję do właściwego wyboru kupna broni czarnoprochowej. Z tego co wiem, to to że powinny wiernie odwzorowywać te z lat do 1885, czyli z regulowanymi przyrządami celowniczymi zapewne wszystkie odpadają. Chodzi mi głównie o remingtona i cattlemana oraz długości luf 5,5” i mniejsze obrzynki ! Czy taki bęben przerobiony w remiku pod kapiszownik ślimakowy by dopuścili na zawodach ? I ostatnie pytanie, czy do zawodów można sobie wcześniej przygotować załadowany magazynek lub magazynki ( naważki z kulą ), a już na stanowisku podczas zawodów zakładać sobie jedynie kapiszony ?
Ryba
Posty: 39
Rejestracja: ndz 05.lut.2017 - 18:15
Moja broń:

Re: Jaki model rewolwera kupić, by nie maiał zbyt długiej lufy, a służył również w zawodach strzeleckich ?

Post autor: Ryba »